Saci57 2010.03.24. 20:07

Bemutatkozás

25 évig varrónőként dolgoztam, ma hobbiból foltvarrásal fogalakozom. 5 éve voltam először egy patchwork kiállításon, ami annyira megfogott, hogy gondoltam én is megpróbálkozok vele. Első munkám egy terítő volt, majd ezt követték további darabok ajándékba és saját használatra. Először terítőket és párnákat varrtam, ma már táskákat is készítek. 

Szívesen osztok meg másokkal is infókat és fogadok ötleteket!

Öteleteimet leginkább újságokból és könyvekből merítettem régebben, ma már az internetet is böngészem újabb és újabb ötletekért. 

Várom a foltvarrás kedvelőit és az érdeklődöket is :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfoltok.blog.hu/api/trackback/id/tr241866042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása