Ez a karácsonyi terítő volt az első próbálkozásom a patchwork terén. Sok maradékanyagom volt és azokat próbáltam összehozni, hogy megjelenjenek benne az ünnep színei. Egyszerű minták, háromszögekből áll a közepén, és ehhez jön körbe a piros és a zöld keret. A hátoldala egyszínű zöld, erre dolgoztam rá a mintás oldalt, a szélét körbefogattam karácsonyi mintás paszpollal. 

Ajándékba is készítettem és nagyon örültek neki, így kaptam kedvet újabb terítők készítéséhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfoltok.blog.hu/api/trackback/id/tr561866131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása