Saci57 2010.04.29. 19:58

Virágos párna

Ezt a párnát egy régi burdában láttam, elhatároztam, hogy én is elkészítem. Ebben minden megtalálható ami a patchworkre jellemző: színes foltok összevarrása, áttűzéssel rögzíteni a másik anyaghoz és a maradékok felhasználása.

12 darab szirmot kell készíteni, azokat a szírom tetjéig összevarrni tetszőleges elosztással és a fehér anyag közepére gombostűzni .Az ívelt tetjét egy varrászsélességre behajtottam és úgy rögzítettem rá. Legvégül a közepét tűztem rá, utána keretet készítettem neki, de mivel kevés volt a színes anyagom, ezért a sarkokat fehér anyaggal pótoltam ki. Vékony vetex-et tettem alá plusz egy alsó lap, erre steppeltem rá a párnát. Az egészet áttűztem és szívecskéket és tűztem a négy sarkába kemény papír segítségével. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfoltok.blog.hu/api/trackback/id/tr591962704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása